Головна » Файли » Обдарована дитина |
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Інтелектуально-творчий потенціал особистості (або обдарованість) не
може бути зведений тільки до якоїсь однієї характеристики, як це
вважалось раніше: «високий коефіцієнт інтелекту», «високий рівень
креативності» тощо. Таке розуміння спричиняє і особливе ставлення до
виявлення і розвитку обдарованості. |
Ця методика проводиться на основі спостережень за дитиною. Одну
дитину повинні оцінювати кілька експертів: батьки, учителі з різних
предметів, психолог. |
Методику розроблено на базі аналогічних методик для юнаків і підлітків. Під час вивчення спрямованості інтересів молодших школярів варто враховувати й постійно мати на увазі, що інтереси в більшості дітей цього віку нечітко диференційовані й нестійкі. Але це не може бути причиною відмови від їх вивчення. Без інформації про схильності й інтереси дитини наші заходи можуть бути неадекватними. |
|
Для виявлення обдарованих дітей вчителем фахівці розробили різні шкали.
Шкали, створені під керівництвом Дж. Рензуллі, направлені на десять сфер
прояву здібностей. Нижче наводяться перші чотири шкали, показники за
якими істотні для більшості навчальних програм, призначе¬них для
обдарованих школярів. Шкали для рейтингу поведінкових характеристик обдарованих дітей (за Дж. Рензуллі в адаптації Л. В. Попової) |